Adviesbureau VAN DER STEEN neemt het volledige schaderegelingstraject voor zijn rekening. Schadevoorvallen of andere bedrijfsgebeurtenissen veroorzaken vaak ergernis en de juiste behandeling daarvan is specialistenwerk.
Eenvoud en maximaal ontzorgen zijn de trefwoorden die de schadebehandeling kenmerken. U wilt snel weten waar u aan toe bent. En als er dekking is, moet het geld zo snel mogelijk op uw rekening staan.
Schadebegeleiding vergt kennis, communicatie en tijd. Adviesbureau VAN DER STEEN streeft naar de hoogste kwaliteit van schadebehandeling en neemt vandaar na een schade direct de regie over.
Wat te doen bij schade?
-
Zijn er geen overige partijen, dan hoeft u ons alleen maar te bellen. Wij zorgen voor de juiste melding en bij expertise zullen wij zorgen dat de juiste documenten worden overlegd.
-
Zijn er meerdere betrokkenen, vul dan samen met de betrokkenen een schadeformulier in waarbij de gegevens van de partijen op juiste wijze wordt weergegeven.
-
Maak indien mogelijk foto’s van de schade en noteer de gegevens van eventuele getuigen.
-
Zorg dat de betrokkene het schadeformulier ook ondertekent.
-
Wij beoordelen uw polis omtrent dekking en zullen u begeleiden bij een juiste toedrachtsomschrijving.
-
U kunt de stukken bij ons aanleveren en wij zorgen voor een snelle en juiste melding van uw schade.
-
Wij verzorgen alle correspondentie en benoemen eventueel een expert.
-
Wij zorgen er samen met u voor dat de juiste schadecomponenten in beeld worden gebracht.
-
Wij gaan voor u de gehele afwikkeling verzorgen.
Onafhankelijke begeleiding
Sinds de oprichting van Adviesbureau VAN DER STEEN is er op geen enkele wijze sprake van verkoop van enig product. Bedrijven kunnen zaken doen ongeacht waar de verzekeringsproducten worden ingekocht. Door deze werkwijze is er totale onafhankelijkheid. Er is immers enkel binding met de ondernemer die kiest voor de begeleiding en behandeling door het adviesbureau. Bovendien is de persoonlijke begeleiding uniek te noemen, uw belang is het belang van Adviesbureau VAN DER STEEN.